Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist ShawnMale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 68 Deviations 162 Comments 2,237 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Holy fuck bros, it's been hell the past week.
I've spent the last two days logging up to 30 hours on fucking Stardew Valley, I haven't NEET'ed out this hard since, like, some pokemon game and it's fucking killing me. I have super cold fingers and my wrist have been cramping up, it's fucking surreal.
I can't believe myself, I had to take a 30 minute hot as hell shower to scald the NEET away; then I went back to the game...
ITS SO FRIGGIN FUN!!
Anyway, I gotta curb this shit starting tomorrow, because work is coming up again. The three day break was nice but I doubt it was intentional, in fact, I've been getting starved off hours so it's been pretty rough. I'm still looking for a new, more stable job and it's been dead end after dead end. I don't want to work odd jobs yet; but I've tried verging into serving positions and go figure, I have 0 experience so nothing at all EVEN though Summer is coming up soon; when shit gets super busy.
I have a bowling night tomorrow with people that I work with and my friend wants me to DD, well, that's what I figure, because he usually doesn't ask me to go out with him. rip.
It's gonna be weird because we're gonna have to leave early anyways since I gotta wake up early the day after.
Also it's gonna be double stax weird because there's this girl that's going that I'm pretty sure is going after me. She works where I work and she was dating some dude at the same job, but they just broke up; and now she's hanging around me even though there's no reason for it, trying to talk to me more, laughing at my mediocre jokes, ect.
Why am I always rebound guy? ._.
I can't dude, I really thought about it but it's way outta my comfort zone. I remember writing a while ago that I can't do relationships: not with the shit I've been through and still am going through; I tried going with it with some girl I met on Tinder but I just can't do it. I will get super invested in a person for a couple days and then after that I just run out of juice and I'm not talking to them anytime at all.  I fare better with dating on shit like Stardew Valley because there's not a big penalty for taking weeks off of someone rofl

Yeah, like I said, 30 hours in the past two days, god help me. It's like harvest moon on fucking roids.
It was super bad, I felt my heart getting heavy so I had to do a quick workout to get blood flowing through my body again. I've been steadily grazing on leftovers to prolong them while this happened. This is the type of shit my mom would curb me from when I was playing Maplestory 5 hours a day in middle school. I get too immersed into this shit dude, it's like some escapism bullshit. I've never seen time fly so fast......

College is going fair as well. I had to remind myself that I was still going to school X_X it's really dead because I have few homework assignments an the classes I'm taking are super fucking easy because of a mistake in judgement when I was picking out courses. I thought Chemistry Survey was different from Chemistry 1, and I figured that since it's a requisite for a certification at the vocational school I better take it just in case I transfer.
Well looks like I'm just going to make do with a Associates until I find a school/method to get a double major in comp sci and english. So woop de doo god help me e________________________________e I'm gonna fucking die aren't I

Okay. Well I better sleep soon so I can wake up hopefully before 12PM.
Until next time!
  • Playing: is the game I'm playing life or SV? I.. idk....

deviantID

KiloOscarFive's Profile Picture
KiloOscarFive
Shawn
Artist | Hobbyist | Other
United States
Miscellaneous writings and photography!
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconthaarrun:
Thaarrun Featured By Owner Jun 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Herro Maaaaaaaan. :D
Reply
:iconkilooscarfive:
KiloOscarFive Featured By Owner Jun 7, 2015  Hobbyist Artist
hyaeeeeehllyooooooo :)
Reply
:iconcaptainpocky:
CaptainPocky Featured By Owner Mar 5, 2014
thanking for faving!!
Reply
:iconkilooscarfive:
KiloOscarFive Featured By Owner Jun 3, 2015  Hobbyist Artist
no.
Reply
:iconcaptainpocky:
CaptainPocky Featured By Owner Jun 6, 2015
haha o-kay
Reply
:iconkilooscarfive:
KiloOscarFive Featured By Owner Jun 7, 2015  Hobbyist Artist
ok
Reply
:iconmaxviolence:
maxviolence Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconkilooscarfive:
KiloOscarFive Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Artist
Hey man. I've been really better recently!
We're working on selling the house and already have had some people check it out, so far no bites yet but we're keeping our fingers crossed.
The family is working really hard to meet every bill and even our outer family has come together to help out, which has been a relief.
I've been picking myself up for the second semester of school,  and I'm really starting to be more optimistic about things. I got some therapy a little while ago and it's been really helpful.
I'm just going to brace myself for graduation and make the best of it :)
How about you dude? I feel really bad for abstaining from you for a while. Are you still in Denmark? We need to catch up brah
Reply
:iconmaxviolence:
maxviolence Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
I'm really glad to hear it's going forward for you and your family man, but i'm feeling great too, but dont worry about it! again-i'm just glad to hear everything is going good for you. But yeah.. Still living in denmark, eating potato's.
Reply
:iconkilooscarfive:
KiloOscarFive Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Artist
:) I'm glad to hear you're glad.. if that makes sense haha. I'm also glad to see that you're still doing great, with the whole awesome thing. fuck yes for denmark and potatoes :D
Reply
Add a Comment: